Thursday, July 15, 2010

Sibuk nyah!

Bila badan keletihan, kepala kesakitan, fikiran kekusutan, hati kegeraman...
Mana gua ada mood nak blog!

Ntah kenapa penat sangat, padahal periods not so packed macam last Semester. Tapi gua penaaaaattttt sangat. Dan malas betul nak melayan budak2 yang kuingatkan dah insaf setelah melihat markah pertengahan tahun mereka. Rupanya keinsafan tu datang sekejap jer.. Kalaulah aku ada power, aku kasi budak2 ni jadik macam Scrooge yang dalam Christmas Carol tu. Tgk masa depan, baru terkencit and nak berubah agaknyer. Penat tau. Dorang ingat kita2 ni enjoy ke marah2? Tiap2 hari nak kena marah orang... boring btol.

Yang aku boring2 ni ngan budak form class jer. Yang Malay classes aku suma best... Suma fun. Especially this week tema pasal pantun ngan Sec 1NA. Asyik berpantun jer. Budak2 enjoy, cikgu pun tumpang enjoy lah..

Ariel Peterpan kekasih hati
Rupanya dia playboy sejati
Mana hubbyku tak balik lagi
Nanti pintu aku kunci!

Heheh!
Selamat malam!

No comments: