Monday, November 15, 2010

Cerita Ceriti

Aku baru jer perasaan yang drama yang berlaku di kalangan artis-artis Malaysia ni kadang-kadang lebih best daripada drama-drama dorang yang keluar kat tv. Antara 'drama' yang mengisi kehidupan aku yang agak lepak semenjak budak-budak dah holiday ni adalah:

(dengan mengikut urutan)
A) ACK (MLM lah tu) dengan Aidid
B) Uncle Seekers (artis ke pakcik ni?) dengan cinta syhhh nya.
C) Nabil & kekasih gelapnya yang mungkin menjadikan Ariel & Luna Maya idola mereka

Aku dah tak sabar ni nak tahu apa kesudahan jalan cerita masing-masing. Semua macam menegakkan benang yang basah. (Haaa... korang tau tak apa makna peribahasa tu?) Bila aku ada mood, aku kasilah opinion aku tentang mende2 kat atas tu. But for now, we just look and see. Tapi, betullah... macam-macam perangai manusia ni ye...

No comments: